Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältä
Sinulle ( Onneksi töysin teidät kaikki täältä )Minä olen myöskin Jyväskyläläinen ja käynyt läpi
rintasyöpä leikkauksen jo kauan sitten .Ja hengissä ollaan vielä 20 .vuodenkin jälkeen ....
Siis elämä jatkuu kuitenkin , vaikka se sillä hetkellä kun
saa kuulla uutisen syövästä , niin tuntuu ,että elämä romahtaa kerralla , ainakin minulle kävi niin .
Minun nuorin lapseni oli silloin 16 .vuotias poika , kun katsoin häntä niin sydämmeeni sattui ja ajatuskin siitä , että minun pitäisi hänet jättää oli niin musertava .
Sain aikoinani pelkästään sädehoitoa 11.kertaa . Mutta olen istunut pelon oksalla monta kertaa , kun tuli niitä epäilyjä ,että tauti olisi milloin luustossa tai vaikka maksassa .
Mutta olen kuitenkin säästynyt vielä tähän päivään niin , että ei ole onneksi vielä tullut takapakkia .
On hyvä ,että olet tullut tälle palstalle kertomaan ajatuksiasi , niin täältä löydät ne ihmist jotka käyneet saman asian läpi .
P.S. Jos haluat keskustella vaikkapa henkilökohtaisesti , vaikkapa puhelimella , niin minun tietoni pitäisi kyllä löytyä sivuilta .
Hyvää jatkoa sinulle ja voimia jokapäiväiseen eläämääsi .
Sydämellisin terveisin Sirkku .
- Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäkukkamaaria
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSirkku
- Re: Onneksi löysin teidät kaikki täältäSitähän se oli