Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hermo menee
Hei taas!Voi, että sinua kohdellaan ikävästi. Ihmeellistä, että kiireellisenä lähtee eteenpäin ja sit aika vasta kuukauden päästä. Tiedätkö mikä sinun papa luokka oli?
Mulle ainakin sanottiin, että ei se kuukaudessa eikä kahdessakaan siitä miksikään muutu, ole rauhassa. Mut helppohan se hoitajien oli sanoa, ajatukset kun oli ihan hirveet. Ihan oikeesti jo mietin, et näänkö ens kesää, joulua ym. ja suurin huoli 3-v. pojastamme. Odottaminen oli pahinta koko asiassa.
Itse olin valmis menemään vaikka yksityiselle lääkärille, jos kolposkopia olisi ollut mahdollista aikaisemmin. Kyselin hintojakin, muistaakseni alle sadalla eurolla ois selvinny kun kela korvaa osan. Eipähän ois tarvinnu niin kauaa odottaa.
Toimenpiteenä kolposkopia ja loop-hoito eivät olleet mitään kivoja, mut kesti kyllä kun tiesi et saa apua. Ja epätietoisuudessa eläminen päättyy kun tulokset tulee.
Voimia sinulle!!
- Papan tuloksetToffis
- Re: Papan tuloksetToffis
- Re: Papan tuloksetmelanooma
- Re: Papan tuloksetpelkokerroin10
- Re: Papan tuloksetToffis
- Re: Papan tuloksetmelanooma
- Re: Papan tuloksetpelkokerroin10
- Hermo meneeToffis
- Re: Hermo meneepelkokerroin10
- Re: Hermo meneemelanooma
- Re: Hermo menee/ Pieni helpotuspelkokerroin10