Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kolkoskopia ohi!
Eli tänään nyt sitten tehtiin kolposkopia. Neljä koepalaa otettiin. Ei ollut kierron päivillä väliä.Oli kyllä aika inhottava kokemus, olen niin kipuherkkä. Koepalojen otto nimenomaan sattui.
Mutta tosi hyvillä mielin olen. Lääkäri ja hoitaja olivat molemmat todella ihania. Juttelivat ja selittivät kaiken. Ja toimenpiteen ajan, hoitaja piti kädestä kiinni ja silitteli. Juteltiin lapsista ja muista tavallisista asioista niin, että sain vähän ajatuksia muualle.
Verta vuodan aika runsaasti ja alapää on kyllä hellänä. Jotenkin tietyissä asennoissa on huono istua, mutta eiköhän tämä tästä.
Nyt on sitten 3-4 viikon odotus tuloksista. Sähkösilmukkahoitoon varmaan sitten joudun, mutta se ei sitten kuulemma satu, kun puudutetaan. No eiköhän tämän kaiken kestä ihan hyvillä mielin, kun tietää, että nämä jutut on tärkeä hoitaa.
Varmaan sitten henkisestikin helpottaa, kun kaikki saadaan pois ja on tämä rumba ohi.
Kiitoksia kaikille, jotka ovat viitsineet vastailla ja kommentoida. Olen ollut ihan hermoraunio ja tulen varmaan olemaankin vielä seuraavan kuukauden.
Tulen sitten taas kertoilemaan tuloksia ja kokemuksia.
- Papan tuloksetToffis
- Re: Papan tuloksetToffis
- Re: Papan tuloksetmelanooma
- Re: Papan tuloksetpelkokerroin10
- Re: Papan tuloksetToffis
- Re: Papan tuloksetmelanooma
- Re: Papan tuloksetpelkokerroin10
- Hermo meneeToffis
- Re: Hermo meneepelkokerroin10
- Re: Hermo meneemelanooma
- Re: Hermo menee/ Pieni helpotuspelkokerroin10
- Kolkoskopia ohi!Toffis