Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

parisuhde

Kertokaapa miten sairaus on vaikuttanut teidän parisuhteeseen. Itselläni on aivan ihana mies, mutta olen huomannut, että hän jotenkin välttelee nykyään yhteisiä hellyyshetkiä.Pelkää varmasti satuttavansa, koska meikäläisellä limakalvot ovat ohentuneet, eikä paikat enää kostu niin kuin ennen. Sairaanhoitaja käski laittaa Bellavitaa joka koloon, Kokemuksesta olen todennutkin sen olevan hyvä apu.

Onko tiedän parisuhde jatkunut entisellään ja

onko teillä muilla paikat kuivuneet ja muuttuneet aroiksi. Minulla jo sytojen aikaan alkoi muutos ja nyt kun olen syönyt kaksi vuotta Tamofenia muutos vaan on lisääntynyt. Välillä on kuin raastinrautaa vedettäis alapäässä.
Nenästä tulee aika usein veri, sinne änkeenkin Bellavitaa päivittäin.

Sitten kun vielä olen niin hellyydenkipeä nykyään, että tuntuu pahalta toisen välttely, asiasta ollan puhuttu, mutta näin vaan on edelleen.
Alkuun pelkäsin, etten ole enää kiinnostava yksitissisenä, mutta sen syyn olen jo unohtanut.
Antakaapa vinkkejä " mummotautiselle "
lilja | 4.7.2007 klo 12:55:10