Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hormonaalista lihomista/hoidoista aiheutunutta paisumista. Tai vaan läskiä. Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseen

Otsikossahan se oleellinen tulikin jo. Olen entinen hoikkeliini, eikä uudistunut ulkomuoto oiken mätsää minäkuvan kanssa. Kiloja on tullut ½v 10 lisää, ja se kyllä näkyy ja tuntuu. Tavan lylleröksi olen muuttunut.

Tiedä, että kiloista naukuminen syövän kohdatessa on ehkä pikkumaista, mutta juuri tämä on minulle iso juttu. Sytopuken kestettyään tämä on hieman huono palkkio.

Olen jostain lukenut, että liiallisesta estrogeenistä kilot kertyvät reisiin ja lantion seudulle. Juu, jalat on kuin pylväät ja peppu muotoutunut uudelleen (viime kesänä housujen koko oli 34, nyt 40 mahtuu nippanappa...). Her2+ olen. Tuo selittäisi ehkä jotain.

Olen mielestäni liikkunut paljon, ei vaan kilot putoa. Toki ymmärrän, että kilot tulevat syömällä. En siltikään oikein usko vain syöneeni itseäni tähän kuntoon.

Kertokaas nyt vinkkejä, millä pääsisin taas edes lähelle entisiä mittoja. Karppausta kait ei kannata tässä tilanteessa kokeilla, eikä muutakaan rajua diettiä. Liikunta ei tunnu auttavan.

-Nelma- | 3.7.2012 klo 18:18:40