Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Kuulumisia

Hei kaikille ,tilanteeni näyttää hyvälle, merkkeri arvo jatkanut laskuaan ollen nyt 15!!! TT-kuva on 6.9 ja jos sieltä ei yllätyksiä löydy jatketaan samalla hoidolla karpoplatin-gemsitabiini vielä 3x3viikon sykli ja sitten vielä TT-kuva. Nyt olen jo huomannut kuinka ajatuksiini hiipi kuvia kuinka menen työpaikan mäkeä ylös. Minähän olen myöskin ollut koko ajan sellaisessa kunnossa rankoista hoidoista huolimatta että olisin voinut käydä töissä ( myöskin hoitoalalla).Minulla kuitenkin niin agressiivinen tauti ettei mitään riskejä voida ottaa etteikö hoitoja saataisi ajallaan. Siksi olen saanut neulastaa koko ajan varmuuden vuoksi vaikka neutrofiili arvot huippukorkeat ( viimeksi jopa 31).Kertoo että oma valkosolutuotanto toimii samaan aikaan. Samoin sain pussin verta kun hb 95, vaikka en kunnossa siitä mitään tiennyt. Mieleeni tulee jo haaveet ensi joulusta, kuinka se olisi toisenlainen kuin viime joulu. Lääkärini sanoi että minulla mahdollisuus parantua ja ei usko että tt-kuvasta mitään yllättävää tulee kun olen näin pitkälle päässyt. Mutta sanoo myös ettei voi tämän taudin kanssa olla koskaan varma ja siksi sitä kuvantamista on tehtävä, vaikka tämä on sitten jo minun 5 tt-kuvani viime joulun jälkeen, että säteilyä tulee. Mutta kuten lääkärini sanoi on vain pakko tehdä valintoja kahden pahan väliltä.Tiedän että pettymys tulee olemaan sanoin kuvaamaton jos toisin käy kun nyt näyttää näin toiveikkaalta.Mutta kuten näiltä sivuiltakin on saatu lukea nämä taudit ovat arvaamattomia...Pitäkää kaikki peukkuja että saan kokea sen töihin paluun ja perheeni saisi onnellisen joulun ja mitä tulevaisuus sitten tuo ...se on sen ajan murhe.Toivon että voin myös tarinallani tuoda toivoa monelle ns.toivottomalle...Nyt muuten uskallan vasta mennä syöpäjärjestön elämässä eteenpäin kurssille, odotan sieltä uskallusta elää syövästä huolimatta ja niitä vertaisia...Kiitos taas teille kaikille jotka jaksatte kannustaa minua!!!
riitta47 | 20.8.2011 klo 14:46:40