Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hyvä CEF-kokemus lohduksi niille joilla se on edessä
Hei!Omat kaksi CEF-kokemustani ovat kovin positiiviset (verratuna TAXOihin).
Pelkäsin etukäteen kovasti ekaa tiputusta ja sen vaikutuksia, koska olin lukenut ja kuullut niin karmeista oloista ja kokemuksista. Ehkä on myös niin, että hyvistä ja helpoista hoidoista ei niin tule kirjoitettua?
Itse pääsin vähällä: otin Primperania pahoinvoinnin ehkäisyyn hoitajan neuvojen mukaan aloittaen tiputuspäivän iltana, 3 x vrk. En kokenut minkäänlaista huonoa oloa, ainoastaan lievää ummetusta. Söin 3 päivää Primperania ja tuntuu että siitäkin viimeinen kerta oli "varoiksi" - vaikea sanoa, koska huonoa oloa ei todellakaan tullut missään vaiheessa. TAXOihin verrattuna helpotus oli se, että jatkuva nälän tunne kyllä hävisi :) Ainoa vaiva minkä koin molemmilla kerroilla, oli poikkeuksellinen väsymys joka kesti sen 3 päivää tiputuksen jälkeen ja alkoi sitten helpottamaan. Sitten tulikin oikein euforinen olo kun jaksoi taas lähteä liikkeelle!
CEFin jälkeen en myöskään kokenut syto-aivo-ongelmia (TAXOissa melkein pahinta!) enkä suun vaivoja, lihassärkyjä tms.
Olen tosi ihmeissäni ja onnellinen, että tämä meni nyt näin. Yksi kerta on vielä CEFiä jäljellä - saas nähdä miltä sitten tuntuu.
Perässätulijat: toivoa on, ei tämä siis aina niin kamalaa ole - kovin yksilöllisiä ovat hoitojen vaikutukset.
Toivotan tsemppiä ja lähetän lämpimät halaukset ihan kaikille tämän polun kulkijoille!
t. Huua
- Hyvä CEF-kokemus lohduksi niille joilla se on edessäHuua