Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rintasyövän sytostaattihoidosta kieltäytyminen
Mistä ihmeestä olet tuon 10% tiedon saanut? Niinkuin joku jo kirjoittikin, maksavat sytärit maltaita. Ei niitä kanattaisi käyttäa, jos vaikutus olisi vain tuon 10% luokkaa.Rintasyövässä on paranemisprosentti 70-80% eli varsin hyvä.
Itse sain sytostaatteja ja koska minulla on vakaa aikomus elää edelleen, en näkisi mitään syytä kieltäytyä hoidoista. Myrkkyähän sytot ovat, mutta niin niiden täytyy ollakin, jotta tappaisivat syöpäsolut.
Itse selvisin kuudesta hoitokerrasta näin jälkikäteen ajatellen varsin hyvin. Kolmen ekan kerran ajan kävin töissä, pidin vain pari sairaspäivää liuotuksen jälkeen. Vikat kolme olin sairaslomalla, vaikka olisin töissäkin pystynyt käymään.
Minua auttoi pyöräily ja musta huumori. Pyöräilin pahaa oloa vaikka vain parin kilsan lenkkiä tasamaata. Sairaalakaverin kanssa ajateltiin käydä Tallinnasta ostamassa minkkiripsarit putoavien tilalle.
Minä sinuna ottaisin vastaan kaikki tarjotut hoidot, jotka Suomessa ovat huipputasoa.
- Re: rintasyövän sytostaattihoidosta kieltäytyminenNefertiti
- Karhuttarelletoukokuu6
- Re: KarhuttarelleKarhutar