Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ihanat - 'kamalat' ystävät...

Nyt on niin pakko tilittää. Mulla on ihania ystäviä, jotka varmasti aidosti haluavat olla mukana ja tukemassa. Kun lähdin ensimmäiseen hoitoon, kerroin jo pari päivää aikaisemmin hoitojen alkavan. Sanoin myös, että pelkään hoitoja ja soittelen kun olen siinä kunnossa että jaksan. Kun siis olen henkisesti ja fyysisesti siinä kunnossa, että jaksan asian jakaa.

Hoitoa edeltävänä iltanan pukkaa viestiä, pelottaako, miltä tuntuu jne. Ja eilen sekä tänään sama ralli jatkuu. Koitan kaikin keinoin touhuamalla unohtaa mahdollisen tulevan pahoinvoinnin. Kuinka se onnistuu kun joku koko ajan siitä muistuttaa... Muutama viesti on ollut jopa syyllistävä syystä etten ole infonnut vointiani. Jännitin vaan niin kovin ensimmäistä hoitoa joka oli henkisesti niin raskasta, etten todellakaan vielä jaksa siitä tiedottaa kaikille...

Minusta olisi kiva, että kun sanoin että otan yhteyttä kun siihen kykenen, toivettani kunnioitettaisiin. Ja ymmärrän, että ihminen joka ei ole vakavasti sairastunut, ei voi ymmärtää tätä vuoristorataa. Tarkoitus on varmasti välittää, toivon ainakin näin....
Katjuliini | 20.7.2012 klo 20:47:12