Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ensimmäisen CEF hoidon jälkimainingit

Mulla oli se eka CEF hoito 7.6. Jälkimainingit olivat kovat. Ekana iltana vain vähän etovaa oloa ja kuvittelin jo, että näin helpolla pääsen. Sitten se iski! Olo "voitti" kyllä pahimman vatsataudinkin. Oli yökkäilyä, että palleakin kipeenä. Sitten alkoi huimaus, vesiripulia, itkuisuutta, masennusta ja ahdistusta. Tätä kaikkea kesti 5 päivää. Tuntui jo välillä, että keskeytän hoidot.
8:ntena päivänä meni suun limakalvot oikealta puolelta rikki.
Sitten ne sivuvaikutukset menivät ohi ja suukin on jo osittain parantunut.
Viime viikon loppupuolella oli jo ihan normaali olo ja tämä viikko on ollut ihan ok. Väsymystä on silloin tällöin, mutta sehän ei haittaa, kun oon pitkällä saikulla.
Nyt yritän unohtaa ensi viikon perjantain, kun saan toisen CEF:in. Vähän vaikeaa se on, mutta täytyy yrittää.
Muistiin nämä hoidot kyllä vaikuttaa mullakin ja sana sokeuteen!
Viime viikonloppuna olin työkaverin kanssa mökillä. Se oli rentouttava viikonloppu.
Jos tuo korvasärky loppuu, lähden huomenna poikani sekä tyttäreni perheen kanssa mökille Jussin viettoon.
Nautitaan tulevasta juhannusviikonlopusta ja yritetään unohtaa sairautemme pariksi päiväksi. (Helpompi sanoa kuin ehkä toteuttaa).
Voimahaleja kaikille!

toukokuu
toukokuu | 21.6.2007 klo 11:23:42