Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinnan kokopoisto ja kainaloevakuaatio
Huomenta kaikki!Minulle tehtiin koko rinnanpoisto ja kainalon puhdistus ja kotiuduin 2pv:nä leikkauksesta.Täälläkin kotiin laitettiin kaikki muut (mummotkin) seuraavana päivänä,tosin heille oli kaikille tehty vain osapoisto.MInulla oli vaan niin paljon huimausta,että sain jäädä vielä toiseksi pv:ksi.Dreeni otettiin pois ennen kotiin lähtöä,sekin kun on infektioriki sinänsä. Kudosnetettä punktoitiin pari kertaa sairaalassa,eikä se tuntunut lainkaan pahalta kun alue oli tunnoton ed leikkauksen jälkeen.
Jälkeenpäin olin myös tosi tyytyväinen,ettei itse tarvinnut tehdä pääätöstä esim kainaloimusolmukkeiden poiston laajuudesta,oikean päätöksen teki lääkäri eikä tarvinnut toista leikkausta myöhemmin.Joskushan saatetaan joutua kuitenkin myöhemmin operoimaan uudelelleen laajemmin.
Alussa jumppa tuntui toivottomalta,mutta särkylkääkkeen turvin pystyi vähitellen iloitsemaan kun sai taas nostettua pyykkiä narulle ja sai lautaset ylähyllylle kaapiin!:))Kotityöt olivatkin mielestäni parasta kuntoutusta,myös kepin kanssa jumppasin jkv.
HYvää päivää kaikille!
- Re: Rinnan kokopoisto ja kainaloevakuaatiotautinen