Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Taloudellinen tilanne ahdistaa...

Heips kaikille kanssa sisarille.
Täällä yön pimeinä tunteina raapustelen kiukustuksissa kun toimeentulotukihakemuksen päätös kolahti postissa tänään=>kielteinen. Opiskeluaikana joskus 20 vuotta sitten olen viime tuolla sossussa asioinut ennen tätä ja veroni maksanut kuuliaisesti. Nyt sitten leikkauksen ja sytojen myötä on sairausloma kestänyt jo niin pitkään että kahden laspen yh:lle jää sen verran vähän käteen ettei vaan rahat tunnut riittävän vaikka kuinka venyttäis. tukipäätöksessä vain oli että ohjataan asiakasta hakemaan asumistukea, ohjataan asiakasta käyttämään julkisia terveydenhuoltopalveluita (1X omt-fysioterapiassa kun oli helvetilliset luukivut ja selkä jumiutui) ja ohjataan asiakasta realisoimaan varallisuutta (minulla on oma osake,eläkevakuutus ja omistan puoliksi siskoni kanssa 100v. vanhan mummolan, jossa setäni vielä asuu).
Joo joo...olen kyllä niin h....vihainen tästä. Syövän kanssa mennyt ihan hyvin ja olen voinut yllättävän hyvin niin että olisin voinut olla töissäkin...mutta sinne en SAA mennä kun en voi olla hoitajana työssäni ja tekemisissä flunssaisten potilaiden kanssa joka kuuluu työhöni. En kyllä tiedä mistä tässä alkaisi realisoimaan ja mitä ja miten.
Katsoin ettei tätä aihetta ole kovin monesti täällä käsitelty.Miten te muut olette selvinneet syövästä..taloudellisesti? Tuntuu että tässä on ihan riittävästi muutenkin kuin että mukaan tulevat vielä rahaongelmat.
Jos kaikki menee tyypillisesti niin huomenna on herpes todennäköisesti huulessa:(
hoitsu40 | 27.8.2009 klo 22:55:21