Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Rintasyövän oireet...

hei vaan Ellustiina!
kivalta tuntuu,kun joku kaipaa!minulle kuuluu nyt sellaista että olen saanut kaikki kuusi solunsalpaajahoitoa ja parin viikon päästä lähden "päivänsädekerhoon",eli sädehoidot alkaa.minä kuulun niihin onnellisiin jotka säästyvät suuremmilta sivuoireilta noita hoitoja ajatellen.kiloja olen saanut kyllä lisää ja se ottaa vähän nuppiin.oma syy,koska olen syönyt enemmän mitä kulutan.aloitan vielä hormonihoidon ja nekin saattavat tuoda lisäkiloja,apua!on vaan yritettävä alkaa liikkua enemmän..
potilasvahinkoilmoitus on mulla myös tossa pöydällä odottamassa puhtaaksikirjoitusta,koska toiset radiologit näkivät muutokset jo ensimmäisessä mammografiakuvassa.minullehan silloin vaan sanottiin,että onneksi olkoon,teillä ei ole syöpää.eli mun hoito viivästyi n.puolella vuodella.
käynyt mikä käynyt ja hengissä vielä ollaan eli rinta rottingilla vaan eteenpäin!!!
mitäs sinulle kuuluupi nyt?
aurinkoisia kevätpäiviä odotellen!
terv.sirpukka
sirpukka | 9.3.2009 klo 11:11:45