Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Rintasyövän oireet...,

hei Ellustiina ja Karhutar!!
hienoa Ellustiina että sinun asiasi selvisi näin!!
minä kävin eilen saamassa ensimmäisen sytöhoidon ja olo on ainakin vielä ihan ok.muutenkin olo on parempi,käsi nousee jo melkein ylös ja ei ole muutenkaa tuo leikattu alue niin kipeä.
hoitosuunnitelmanani on 3 Taxoterea ja sen jälkeen 3 CEF-hoitoa.edelleen kolmen viikoa niiden loppumisesta sädehoito ja hormonaalinen hoito.Tamoksifeenihoito parin vuoden ajan ja sen jälkeen mahdollinen vaihto aromataasi-inhibiittoriin.
diagnoosini:lobulaarinen karsinooma,28mm suurimmassa läpimitassaan,kainalosta oli tutkittu 12 imusolmuketta ja niissä 10.sssä metastaasi.metastaaseja myös rintalihaksen reunassa.Differenraatio keskinkertainen.ER vaihteleva,mutta keskimäärin positiivisuus 30-40% ja PR positiivinen 70-80%,MIB-1 15% ja HER-2 negatiivinen.T2 N1 M0 g.II
vähän minua huolettaa että hematologi oli käskenyt tautottaa leukemialääkityksen sytohoitojen ajaksi,mutta ne ei varmaan sitte sovi käytettäväksi yhtäaikaa.tämän vuoksi käyn viikottain verikokeissa.
eli näin mennään eteen päin ja häntä yritetään pitää pystyssä!TOIVOTAAN ETTÄ LUMI TULISI MAAHAN VALAISEMAAN MEIDÄN POLKUA JA AURINKOISIA PÄIVIÄ KAIKILLE!!
sirpukka | 15.11.2008 klo 09:15:27