Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Rintasyövän oireet...

hei!
minulla on nyt oik. rinta ollut maaliskuusta lähtien kipeä.ensin oli tuikkimista,kipua ja kirkkaan eritteen tuloa aina joskus.kävin mammossa ja ultrassa huhtikuussa ja mitään ei löytynyt.jäätiin seurailemaan..no, heinäkuussa rintaan tuli turvotusta,nänni on ilm.turvotuksesta johtuen vetäytynyt ja nännipiha ihan väritön,särkyä,tuikkimista ja yöllä kipu säteilee kyynärpäähän asti.viime lauantaina kävin taas kirurgilla ja nyt sitten neljän viikon päästä pääsen galaktografiaan ja siitä viikon päästä on kirurgin vastaanotto.sanoin kirurgille että mulla alkaa olla hermot aika loppu tämän asian kanssa johon hän ei vastannut mitään.mies kun on niin ei ilmeisesti oikein osaa ajatella mitä elämä on kipeän rinnan kanssa.toivottavasti sinulla on asiat edenneet koska tämä epätietoisuus on kaikista uuvuttavampaa!
HYVÄÄ JA AURINKOISTA SYKSYÄ KUITENKIN KAIKILLE LUKIJOILLE!!
sirpukka
sirpukka | 12.9.2008 klo 12:29:34