Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
tiedon haluinen
Hei, olen 43v nainen jolla on ollut outoja kipuja ja oireitajo viime helmikuusta. Tutkittu on paljon ja nyt tiedustelisin onko aihetta vielä huoleen ja pitäisikö vaatia lisätutkimuksia.esim.Lymfooman mahdollisuuden takia.
Eli minulla on ollut vasen kylki ja ylävatsa kipea jo kauan.
On myös ilmennyt polttelua pistelyä selässä ja lapojen välissä ja on myös tullut outoa hikoilua selkään ja välillä koko kroppaa. Hikoilua on päivisin ja joskus öisinkin.
Tutkittu on:kokovatsan ultra,magneettikuva ylävatsan elimistä ja th-rangasta ja vasemmasta kyljestä, 2 kertaa keuhkokuvat,perusverikokeita,kaularangan röngten,gastros skopia ja kolonos skopia.Magneetin teetin yksityisellä. Olen myös käynnyt fysiatrilla koska epäiltiin , että olisi rankaperäitä sieltä sitten jotain todentui mutta ei selitä kaikkea.Minulla on myös kallonreunassa korvan vieressä pari kovaa aristavaa pattia. On muuten myös otettu pään tt-kuva natiivina.Kaikki tutkimukset on tehty välillä helmikuu-elokuu.Eli jos minulla olisi jotain lymfoomaan liittyvää olisko se näkynyt jossain jo?En koe itseäni luulotautiseksi ja masntuneeksi vaan kivut ja oireet ovat todellisia.T:Huolestunut mutta rauhallinen
- tiedon haluinentittana2
- Re: tiedon haluinensoikku
- Re: tiedon haluinentittana2