Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Murtuneet siivet
Hei! Ymmärrän hyvin sinun tuskaasi ja suruasi, minun äitini kuoli vähän yli kuukausi sitten, ja hän sairastui yli kaksi vuotta sitten. Sen ajan saimme ja olen siitä onnellinen, että se oli edes sen mittainen, ettei se aika ollut vielä siitäkin lyhyempi. Minä taas yritän ajatella, että äidin ei enää tarvitse kärsiä, vaikka ei äidillä ehtinyt paljon kipuja olla, se loppu tuli sitten niin nopeaan. Minäkin itken monta kertaa päivässä, ja yöllä heräilen ja tunnistan paniikin oireet. Mutta minä uskon että äiti on taivaassa, ja että Jumala on olemassa,koska muuten minä en jaksaisi ollenkaan.Koska äitikin uskoi niin, myös minä uskon. Sinulla on kuitenkin tytär, jolle voit kertoa äidistäsi ja voit opettaa hänelle kaiken, mitä sinun oma äitisi opetti sinulle, eli sinun äitisi elää sinussa ja sinun tyttäressäsi.- Murtuneet siivetnina
- Re: Murtuneet siivet..pipa..
- Re: Murtuneet siivetEnkelintytär
- Re: Murtuneet siivetIkävä isiä
- Re: Murtuneet siivetMirosa