Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Murtuneet siivet
Otan osaa syvään suruusi. Olen lukenut täällä palstalla, kuinka niin moni on menettänyt toisen vanhemmistaan nuorena aikuisena. Niin minäkin, valitettavasti, menetin rakkaan isäni 2,5 kuukautta sitten. Ehdimme tietää maksasyövästä 3 kuukautta.Minulla on hirveä ikävä isää enkä tiedä voiko elämä enää koskaan olla onnellista.
Itse suren joka päivä ja mietin, mikä meni vikaan, miksi näin kävi juuri meille? Naapurin kuolema olisi niin paljon helpompi hyväksyä...
Elämä on pelottavan yllättävää. Olen laittanut turvani Jumalaan, muuta turvaa en tästä maailmasta ole löytänyt ja vähiten itsestäni.
Toivon, että pääset ylös masennuksen kuopasta. Onneksi mikään tunneli ei ole loputon, vaan valoa näkyy päästä vaikka sitä on meidän molempien vaikea uskoa tällä hetkellä. Itsekin katkeroiduin, kun eräs ihminen loukkasi minua vaikka olin juuri menettänyt isäni ja aihutti mulle paljon lisää tuskaa. Mutta huomasin, että katkeruus tekee niin paljon hallaa minulle, että päätin antaa anteeksi. Se on myös ehtona, että saan Jumalalta omat rikkomukseni anteeksi. Se ei ollut helppoa, mutta se on päätöksen asia. Vain sitä kautta katkeruuden juuret voi repiä pois...luulisin.
Sinä olet oman lapsesi kallisarvoinen ja ainutlaatuinen äiti. Yhtä arvokas kuin äitisi oli sinulle. Myös hänen vuokseen toivon, että kulkusi kohti pimeyttä pysähtyy ja saat alkaa kulkea valoon päin, kohti uudenlaista huomista.
- Murtuneet siivetnina
- Re: Murtuneet siivet..pipa..
- Re: Murtuneet siivetEnkelintytär
- Re: Murtuneet siivetIkävä isiä
- Re: Murtuneet siivetMirosa