Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Katkeruus
Pinjaenkelin äiti. Ajattelen sinua todella lämmöllä, kun ei kukaan voi kuvitella, miltä tuntuu kun lapsensa menettää. Jostain sitä voimaa vain löytyy, koska sanotaanhan ettei anneta enempää, mitä jaksaa kantaa. Olit aivan oikeassa siinä, että tämän päivän juhlat vaativat kaikilta meiltä enemmän kuin osaamme kuvitellakkaan. Olisi hyvä ettei tarvitsisi mennä ollenkaan, mutta kuitenkin toisille se on ilon hetki ja katse tulevaan ja parempaan. Suru-aika on jokaisella meillä niin erilaista, joten itse ajattelin tulevia lakkiaisia, etten voi niihin osallistua, mutta sitten päätin, että ne jotka eivät ymmärrä minun suruani ja niitä kyyneleitä jota varmasti jälleen tulee, niin ei heidän tarvitsekaan. Eilen oli oman tyttäreni syntymäpäivä ja vertasin taas sitä omaan siskooni, joka oli minulle ainut, niinkuin minullakin on kaksi tytärtä. Heidän keskinäiset välit ovat niin läheiset, että ajatus karkasi siihen, mitä sitten jos???? Viime yö menikin sitten jälleen valvoessa ja itkun kera kun muistelin kaikkea ollutta ja juhlia jota yhdessä järjestelimme. Tänään tulee neljä viikkoa siskoni kuolemasta, joten sekin on surullinen päivä. Tässä ei voi muuta kuin todeta tulevaisuuden varalta: On hyvä olla heikko, taipua tuuleen, kestää kuitenkin katkeamatta.- KatkeruusTiltu_R
- Re: Katkeruusnuuppo
- Re: KatkeruusLeskeksi joutunut..
- Re: Katkeruusäiti66
- Re: Katkeruuspinjaenkeli
- Re: Katkeruussusie
- Re: Katkeruusmuistot
- Re: Katkeruuspinjaenkeli
- Re: KatkeruusTinti
- Re: KatkeruusTinti
- Re: Katkeruusmuistot