Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Katkeruus

Kiitos Susie ja Kristiina kun olette jaksaneet lukea sekä tukea minua tällä vaikealla hetkellä, josta ei vaan tunnu tulevan lainkaan loppua. Myöskin Pinjaenkelin äiti tuli mieleeni kun Hän kirjoitti haudalla käynnistään niin osuvasti kuvaten. Laitoin juuri valkoisia ja punaisia ruusuja siskoni kuvan viereen ja nyt minun oli päästävä tänne kertomaan tunteeni Teille kaikille joista tuntuu tulleen niin läheisiä vaikka nimimerkkien suojassa kirjoitammekin arasta aiheesta.Puolisoni katsoi minua kun kukkia laitellessani kyyneleet valuivat jälleen suoranaan, sillä ikävä on käsin kosketeltava taas tällä hetkellä. Siskoni oli minulle erittäin läheinen ja olen siitä erittäin kiitollinen, että koko tämän alkuvuoden saimme viettää yhdessä, vaikka välimatka onkin 150 km, niin järjestimme asiat niin, että saimme ns. Laatuaikaa kaikki nämä viimeiset kuukaudet ja kerkesimme puhua kaikki asiat selviksi ja nyt yritän parhaani mukaan täyttää Hänen viimeisiä toivomuksiaan. Muistopuheessani riimittelin kohdan näin: "Asian muutaman pyysit minua muistamaan, perhettäsi en saisi unohtaa, puoliso tukea myös tarvii, siirryttäessä jälleen arkeen. Lupaukseni tulen muistamaan, ja voin vain sinulle toivottaa: Hyvää matkaa kanssa enkelin, niin paljon Sinua rakastin. " Puolisosi tulee näillä näkymin meille juhannukseksi, koska perunkirjoitus vei häneltä jälleen kaikki voimat, joten yritämme yhdessä hälventää sitä suurinta tuskaa, joka meillä kaikilla tällä hetkellä on.

Teille kaikille täällä käyville Ystäville haluan riimittää seuraavan jotta jaksaisimme taas kesää kohti.
" Jos päivän pituudesta, edes hetkisen omistan,
siitä ystäväni, suon Sinulle säikeen kauneimman".

Pikkusisko
muistot | 21.6.2006 klo 20:56:10