Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Katkeruus
Hei vain kaikille näitä sivuja lukeville. Siitä on aikaa, kun olen viimeksi kirjoitellut tänne. Olen huomannut, että viimeaikoina kirjoittajat ovat olleet henkilöitä, jotka ovat menettäneet vanhempiaan, puolisoitaan tai sisaruksiaan. (Tämä ei ole sitten mitään kilpailua :-))Leskeksi joutunut.. Kirjoitit oikeastaan kaiken, mitä olin eilen illalla kirjoittamassa tänne sivulle, mutta onnistuin kadottamaan tekstin.
Minä kuulun niihin, jotka ovat joutuneet luopumaan omasta rakkaasta lapsestaan. Meillä vanhemmilla on varmasti ajatuseroja, mutta ilmaisenpa kuitenkin nyt omani.
Menetimme poikamme 11-vuotiaana, reilut 4 kuukautta sitten. Poikamme hautajaisissa oma mummuni 91 v. totesi, että miksi hänen piti tämäkin vielä kokea. Haudata nyt oma lapsen, lapsen lapsi. Katkeruus nostaa päätään aina silloin, kun elämä tuntuu surkealta. Onneksi olemme menneet valoisampaan päin ja kesää kohti. Syksy kylläkin pelottaa.
Meille jokaisella on varmasti vaikeat hetkemme, mutta täytyyhän tämän olon joskus vähän helpottaa. Katkeruutta esiintyy välillä enemmän ja sitten taas vähemmän. Olen ruvennut ajattelemaan, että mikähän tarkoitus tällä meidänkin suurella menetyksellä on. Eihän tällaista voi tapahtua ihan turhaan.
Voimia kaikille läheisensä menettäneille ja valoisampia päiviä!
- KatkeruusTiltu_R
- Re: Katkeruusnuuppo
- Re: KatkeruusLeskeksi joutunut..
- Re: Katkeruusäiti66
- Re: Katkeruuspinjaenkeli
- Re: Katkeruussusie
- Re: Katkeruusmuistot
- Re: Katkeruuspinjaenkeli
- Re: KatkeruusTinti
- Re: Katkeruussusie
- Re: KatkeruusTinti
- Re: Katkeruusmuistot