Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: kirje rakkaalle...
Äiti,Eilen illalla kävelin lumisessa metsässä, umpihankeen tallatulla koiranulkoiluttajien polulla, jossa päivän lumisateen jälkeen ja ennen minua oli kävellyt vain yksi ihminen. Puut olivat lumisia ja hanki polun ympärillä koskematon, siellä täällä näkyi joitain pikkueläinten jälkiä. Tuntui joululta, vaikka on maaliskuu.
Muistin siellä, miten sinä veit minua kävelemään metsään, kun olin lapsi. Tallasit edelläni polkua umpihankeen ja minä hypin perässä, yritin saada askeleeni sopimaan sinun askeleihisi. Kävelimme usein siellä metsässä, teimme "rämpimisretkiä" ulkoiluteiden ulkopuolelle ja aina joulun alla etsimme tontunjälkiä. Joskus niitä löysimmekin, pieniä kuoppia hangesta. Vielä toissatalvenakin, kun olin tullut viettämään joulua sinun ja isän kanssa, menimme kahlailemaan sinne hankeen - ja yhtäkkiä sinä sanoit: Katso, tontunjälkiä! Ja me nauroimme siellä, lumisten kuusten alla.
Viime joulu oli erilainen, ja ensi joulua en jaksa vielä edes ajatella. Eilen muistelin niitä tontunjälkiä, ja itkin siellä lumen keskellä.
Minulla on sinua ikävä.
Tyttäresi
- kirje rakkaalle...surusyksy
- Re: kirje rakkaalle...Tiltu_R
- Re: kirje rakkaalle...katelikuu
- Re: kirje rakkaalle...isää ikävä
- Re: kirje rakkaalle...pinjaenkeli
- Re: kirje rakkaalle...Emmiäinen
- Re: kirje rakkaalle...Tiltu_R