Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: pk855922, Ainokainen, Kyynelsilmä, Tilhi, Tiltu...
Hei Surusyksy,Minä jakselen ainakin nyt tällä hetkellä ihan hyvin. Suru on muuttanut muotoaan ikäväksi, joka tuskin koskaan häviää, mutta sen kanssa tulen toimeen... Reilu viikko sitten tuli kuluneeksi 7 kk äidin kuolemasta, eikä se päivä (29.7.) enää ollut ollenkaan niin vaikea kuin aiemmat "kuukausipäivät".
Toisinaan näen äidistä unia, joissa teemme yhdessä jotain ihan tavallista, leivomme tai viikkamme lakanoita, ja aina jossain vaiheessa niissä unissani alan ihmetellä äidille ääneen että miten sä siinä olet, sähän olet kuollut! Kerran tuollaisessa unessani äiti vastasi minulle nauraen että mitä hulluja minä nyt puhun, siinähän hän on minun kanssani eikä missään maan alla. Herättyäni ajattelin, että ehkä se oli jonkinlainen äidin viesti minulle ja muistutus siitä, että ei kuolema erota meitä rakkaistamme ikuisiksi ajoiksi, ja muistoissammehan he ainakin elävät edelleen...
Kauniita elokuun päiviä sinulle ja kaikille muillekin,
Tiltu
- Re: pk855922, Ainokainen, Kyynelsilmä, Tilhi, Tiltu...Tiltu_R