Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: pk855922, Ainokainen, Kyynelsilmä, Tilhi, Tiltu...

Hei kaikille,

kesä alkaa olla jo takana päin. Puidenkin lehdet jo kellastuvat.. kuivuudesta varmaankin.

Kesä on ollut ihanaa aikaa. Olen tehnyt mieheni ja tyttäreni kanssa kaksi ulkomaan matkaa ja nähnyt paljon ihania uusia asioita. Ulkomailla ollessa äiti ei ole niin kovasti mielessä.

Suruakin perheessämme on ollut. Jouduin viemään 13-vuotiaan kissani nukutettavaksi. Päätös oli todella vaikea tehdä, mutta kissan kunto on ollut pidempään jo huono ja nyt ei enää syönyt kunnolla. Silti sitä kysyy koko ajan itseltään mikä minä olen tälläista päättämään... Äiti olisi osannut tässäkin asiassa auttaa. Minulla ei ole sisaruksia, joten kissani on ollut kuin sisko minulle. Ja äidin kuolema tuli todella voimakkaana mieleen, kun jouduin hautaamaan kissa-ystäväni.

Usein kesän aikana olen äitiä ajatellut, mutta pahimman "itkukohtaukset" ovat helpottaneet. Saa nähdä mitä syksyn pimeys tuo tullessaan...

Hyvää loppu kesää kaikille,
kyynelsilmä
Kyynelsilmä | 13.8.2006 klo 21:17:03