Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: pk855922, Ainokainen, Kyynelsilmä, Tilhi, Tiltu...

Hei kaikki,

Juuri eilen palasin Hämeenlinnasta isäni luona käymästä. Uusi tapaaminen kiinnostaisi minuakin, paikaksi sopii sekä Tampere että Hämeenlinna. Ajankohta voisi olla mielellään vasta lokakuulla tai ainakin ihan syyskuun lopussa, alkukuun joudun olemaan täällä (= Joensuussa) hyvin tiiviisti opiskelujen takia.

Joku kabinetti voisi olla hyvä, ja ainakin minulle sopisi jos mukana olisi myös "uusia". Jos tapaaminen päätetään pitää Hämeenlinnassa, voin ehdotella jotain paikkoja kun olen siellä kuitenkin elänyt ison osan elämääni, mutta varausten hoitamiseen mulla ei nyt taida riittää energiaa... Mulla on parhaillaan työn alla erilaisten joulunviettovaihtoehtojen tutkiminen ensi joulua varten, kun itsestäni ajatus ensi joulun vietosta lapsuudenkodissani alkoi tuntua aivan kestämättömältä. Isä jo alustavasti myöntyi esim. Tukholman-risteilyyn jouluna, ja olen nyt penkomassa eri laivayhtiöiden vaihtoehtoja ja hintatietoja.

Lipsahdin vähän sivuun asiasta, taas... Mutta se tapaaminen siis kiinnostaa! Olen ajatellut paljon teitä kaikkia.

Tiltu
Tiltu_R | 30.8.2006 klo 14:35:01