Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: pk855922, Ainokainen, Kyynelsilmä, Tilhi, Tiltu...

Hei kaikki rakkaat sururyhmäläiset!

Hengissä ollaan nujertavasta surusta huolimatta! Olen vain harvoin päässyt viime aikoina koneelle ja pikaisesti vain silloinkin lukaissut viestejänne. Vastaamiseen ei ole joko ollut voimia tai aikaa.

Olette vielä kirkkaasti mielessäni, kun tapasimme. Oma vointini tuntui tuolloin vielä jaksettavalta, mutta mitä pidemmälle kevät ehti sitä pahemmin suru musersi. Äiti oli joka päivä lähes koko ajan mielessäni ja juuri ne viimeiset pahimmat hetket.

Ellen väärin muista, niin kirjoittelikohan/kyseliköhän pk855922 silloin taannoin masennuslääkityksen aloittamisesta..? No, jouduin itse kuitenkin hakeutumaan ennen kesää hoitoon ja aloitin masennuslääkityksen!! Samoihin aikoihin jäin kuukaudeksi lomalle töistä lasten kanssa kotiin. Niinpä sain elämäni raiteille takaisin eikä arki tunnu enää lainkaan raskaalta. Huomasinkin, että olin kärsinyt jo vuosia masennuksesta. Nyt koen olevani kuin uudesti syntynyt! :) Tosin ikävä äitiä on edelleen päivittäin, mutta ne ahdistavat muistot ovat hieman väistyneet.

Olisi todella mukava tavata taas uudestaan rennoissa merkeissä. Joku taisikin jo kirjoitella, että uusi tapaaminen olisi suunnitteilla.. PITÄKÄÄ TULEVASTA TAPAAMISESTA ISOA METELIÄ ETTEI SE MENISI MINULTAKAAN SIVU SUUN :)

Lämpimästi sydämestäni toivon kaikille teille hyvää vointia! Toivottavasti tavataan pian!

Terkuin, Ainokainen (MN)
MN | 22.8.2006 klo 20:15:06