Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: pk855922, Ainokainen, Kyynelsilmä, Tilhi, Tiltu...
En tiedä Tiltu muistatko minua alkuvuodesta, mutta kirjoittelimme silloin samoihin aikoihin koska minunkin äittini kuoli noihin aikoihin (tarkalleen viime vuoden lopussa). Aika tosiaan rientää kovaa vauhtia eteenpäin ja äidin kuolemasta on jo monta kuukautta. Olen käynyt usein hautausmaalla viemässä kukkia, tuntuu jotenkin hyvältä käydä siellä. Minulla on välillä vieläkin todella masentavia kausia, jolloin itku valtaa mielen. Minäkin olen nähnyt äidistä unia, mutta toivoisin näkeväni juuri tuollaisia unia kuin sinä olet nähnyt! Jotenkin rohkaisevia ja toivoa siitä että joskus vielä jossain ehkä näemme... että äiti ei olisi sairas vaan voisimme olla taas niinkuin ennen. Minä näen edelleen painajaisia niistä viimeisistä ajoista. Unesssa äiti on kuolemassa enkä voi tehdä mitään :(Hyvää jatkoa sinulle, jatketaan surutyötä...
- Re: pk855922, Ainokainen, Kyynelsilmä, Tilhi, Tiltu...kukkaveera