Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitini on vapaa kuin taivaanlintu...
myös minun äitini pääsi tuskistaan tänään 10.9. 31-vuotishääpäivänään. taistella ehdimme muutaman kuukauden mutta syöpä vaan vei voiton! ikävä ei ole ehtinyt vielä iskeä täydellisesti, jotenkin tuntuu kuin äiti olisi vielä tässä... epätodellinen olo! olisin suonut lapsilleni mummun kanssa vielä aikaa mutta olen kiitollinen että sain kuitenkin itse kasvaa aikuiseksi äidin kanssa ja äiti ehti näkemään tyttären tyttäret. muistot mummusta varmasti jäävät vaikka tytöt ovatkin 5 ja 3 vuotiaat vasta, kunhan vaalin hänen muistoaan! en ole katkera mutta pelko ja viha syöpää kohtaan ovat nyt järkyttävät. en soisi kenellekään niitä kärsimyksiä joita äiti viime yönä sai kestää, nyt onneksi kaikki ohi ja toivon että äidin läsnäolo pysyisi mukanani vielä pitkään!voimia kaikille samassa tilanteessa oleville,
marjo
- Re: Äitini on vapaa kuin taivaanlintu...pohjaton suru
- Re: Äitini on vapaa kuin taivaanlintu...marjo