Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitini on vapaa kuin taivaanlintu...
Otan syvàsti osaa.Minun Rakas àitini otettiin minulta ja meiltà pois tasan vuosi sitten. Elàmàni muuttui tàysin, eikà koskaan palaa ennalleen. Olen katkera, ettà meille kàvi nàin, olen katkera, ettei hàn saanut nauttia rakastamistaan lapsenlapsistaan ja minusta, ainoasta lapsestaan. Meillà oli niin kivaa yhdessà.
Ikàvà on tosi kova joka pàivà, vaikkakin pystyn jo itkemàttàkin ajattelemaan mukavia yhteisià hetkiàmme.
Nàinà pàivinà olen paljon kelannut hànen viimeisià tuskaisia pàiviààn ja tàtà kamalaa sairautta, joka "syò elàvàltà", VIHAAN SITà!
Nàin rakkaan ja làheisen ihmisen menetys jàttàà loppuelàmàksi jàlkensà, eikà mikààn ole enàà kuin ennen.
Tyhmàt ihmiset kyselevàt: "oletko jo pààssyt siità yli", eihàn siità koskaan pààse yli!!!!!!!!!!!
Vain se, joka on kokenut saman, voi ymmàrtàà sen SUUREN tuskan ja karmean ikàvàn. Jatkan kuitenkin eteenpàin, sillà hàn, Rakas àitini niin haluaa ihan varmasti ja làhettàà minulle ja meille paljon voimia. Tunnen, ettà hàn on koko ajan kanssani, ikuisesti.
Rakastan sinua àiti AINA!
- Re: Äitini on vapaa kuin taivaanlintu...pohjaton suru