Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Pilviverhon taa
Otan syvästi osaa suruusi. Minä olen sinun kohtalotoverisi. Menetin isäni 13.7.2008. Minulla on yhä kova ikävä isää.Minunkaan isäni ei ehtinyt nähdä lapsenlapisensa varttumista kuin juuri kouluikäiseksi. Hän odotti kovasti eläkkeelle pääsemistä, mutta eläkepäivät jäivät saavuttamatta. Isäni nukkui pois työikäisenä.
Olen kuitenkin selvinnyt ja jatkanut elämääni. Näin isäkin meille kaikille tahtoi ja huomaan, että suru muuttaa muotoaan. Sen jotenkin kestää paremmin. Sellaista viiltoja tunnen välillä sydämessäni kun näen jonkun isälle kuuluvan tavaran. Viimeksi se tuli isän lompakon näkemisestä. Paljon niitä tavaroita on toki jo pois annettu ja viety, mutta ainahan jotakin jää jäljellekin.
Suru on niin henkilökohtainen että vaikka sitä tuntee myötätuntoa toisten menetyksestä, niin oma on kuitenkin niin käsinkosketeltava. Ei se tarkoita sitä ettemme välittäisi muiden surusta.
Haluaisin lohduttaa sinua, mutta kannustan sinua myös suremaan. Usko, että surusta kasvaa voima ja suru on rakkautta isääsi kohtaan. Vaikka läheinen viedään, niin muistoja ei sinulta kukaan koskaan vie. Isääsi saat myös aina rakastaa, vaikka hän ei olekaan läsnä tässä maallisessa elämässä.
Se mitä voimme yhdessä tehdä on olla isämme tyttäriä. Me tiedämme, että isä on lähellä - pilviverhon takana - seuraamassa elämäämme ja auttamassa siten, kuten tuonpuoleisesta autetaan.
- Pilviverhon taaIskän tyttö
- Re: Pilviverhon taaTulenliekki
- Re: Pilviverhon taamiksi
- Re: Pilviverhon taaninnu72
- Re: Pilviverhon taaLarpsa
- Re: Pilviverhon taaIskän tyttö
- Re: Pilviverhon taamamma
- Re: Pilviverhon taaSitruunamelissa
- Re: Pilviverhon taaOdessa
- Re: Pilviverhon taaTulenliekki