Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Pilviverhon taa
Odessa, esitit semmoisen kysymyksen,toteamuksen että kun kuoleman viimein hyväksyy ja suru iskee päälle millaisella voimalla se mahtaa tullakkaan.Minulla varsinkin se iski tosi rankasti,niin rankasti että sairastuin itse vakavaan masennukseen ja uupumukseen.Koska vasta sitten kun rupesin joten kuten tajuamaan HUOM !! tajuamaan että äitini on poissa niin kyynelkanavanai murtuivat ja rupesin itkemään aivan pohjattomasti ja niitä kyynelitä sitten riittikin ja riittää näihin päiviin saakka vaikka kuolemasta on jo 2v. En vieläkään ole hyväksynyt äidin kuolemaa,edelleen esitän kysymystä että MIKSI.Kuoleman jälkeen minä vain oletin että äiti on poissa hetken ja tulee takas,en millään uskonu et äiti on kuollut.Sairastuminen ja kuolema oli semmoinen shokki josta heräsin monen kuukauden kuluttua.En muista kuoleman jälkeisistä tapahtumista paljo mitään.Liki vuosi (11kk) meni siihen että heräsin shokista ja itse vakavasti sairas.Kaiken tein kuin robotti,hoidin kodin,perheeni,huolehdin hautajaiset,perunkirjoitukset ja sen jälkeisen elämän.Monesti nyt jälkikäteen olen miettinyt et mitä tapahtui silloin oikeesti kun minä en muista liki vuodesta paljo mitään.Se on aivan hirveetä herätä todellisuuteen.Ensimmäiset juhlapyhät esim mulle oli jotain aivan hirveetä...sanoinkuvaamatonta.
Elämä on raakaa ja julmaa.Ja kuka " viisas" on sanonu ettei enempää anneta taakkaa kannettavaksi kuin jaksaa kantaa. Kyllä minulle ainakin annettiin liian raskas taakka.Olin ihan sekaisin ja uupunut.En nukkunu, en syöny kunnolla moneen kuukauteen. Mutta tässä olen vielä vaikka joskus tuntuu siltä et olen vain elävä ruumis,väsynyt ja särkyneyt enkeli.
- Pilviverhon taaIskän tyttö
- Re: Pilviverhon taaTulenliekki
- Re: Pilviverhon taamiksi
- Re: Pilviverhon taaninnu72
- Re: Pilviverhon taaLarpsa
- Re: Pilviverhon taaIskän tyttö
- Re: Pilviverhon taamamma
- Re: Pilviverhon taaSitruunamelissa
- Re: Pilviverhon taaOdessa
- Re: Pilviverhon taaTulenliekki