Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Olenko epänormaali,toivoton ihminen ??
Tänään 6.7 on kulunut 1kk äitini kuolemasta.Elämäni on ollut aivan hirveää.Itkua,surua epätoivoa ja epäuskoa.Tuntuu niin uskomattomalta että äitini on kuollut,äitini joka vielä äsken oli luonani,hymyili ja pidimme toisiamme kädestä kiinni.Äitini jota rakastin niin paljon ja sanomatta ei jäänyt rakkautemme toisiamme kohtaan.Minä rakastin äitiä ja äiti minua.Nyt tunnen olevani aivan epänormaali koska minua itkettää niin paljon,suren äitiäni.Muutamat ihmiset ovat sanoneet että eikö se vieläkään helpota,mikä siinä on että sinulla vieläkin niin paha olla.Onko jokin aikaraja jonka saa itkeä ja sitten suru on loputtava?Käyn päivittäin hautausmaalla,sekin tuntuu joistakin olevan kummastuksen paikka,miksi siellä joka päivä ei se sieltä takaisin tule vaikka istuisit haudan vierellä koko ajan.Millä lailla minun pitäisi olla että osaisin olla ihmisten mieleen eikä minua leimattaisi oudoksi?
Tämä sururyhmä tuntuu minusta hyvältä että saa kirjottaa ajatuksiaan.Tulen jatkossakin kirjoittelemaan.
Oletteko toiset kokeneet vastaavaa että on "neuvottu lopettamaan" sureminen?Kuinka kauan "suruaika" kestää? Minä luulen että jokainen sen kokee yksillöllisesti.Joillakin hautajaisten jälkeen helpottaa, joillakin kestää useamman kuukauden.Mitenkähän lienee minun laitani,pelottaa jos kestää monet kuukaudet,minkälaista palautetta sitten saan??
Ottakaa kantaa...
- Olenko epänormaali,toivoton ihminen ??nina
- Re: Olenko epänormaali,toivoton ihminen ??Enkelintytär