Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: On aika kohdata rajansa
Tuntui hyvältä kuulla etten ole yksin, että muillakin on ollut samanlaisia kokemuksia jaksamisensa kanssa kuin minulla..Mun äitini kuoli 29.10.2006 sairastettuaan pitkään syöpää. Mä olin syksyllä aloittanut uudessa työssä, lastentarhanopettajana erityisryhmässä ja tunnollinen työntekijä ku olen ni olin äidin kuoleman jälkeen sairaslomalla töistä vaan 1 viikon. Sitten palasin töihin, jossa osa lapsista tarvitsee vielä erityistä tukea juuri tunne-elämälleen. Mun työkaverini ois viel olettanu että pidän yhden kasvatuskeskustelun heti ekana päivänä sairasloman jälkeen, vaikka oli muutenki rankkaa tulla takas töihin. siinä osasin kuitenkin pitää puoleni ja ilmotin että mulle ei käy.
En oikeen edes tiedä miten selvisin syksyn, elin jotenki ihan sumussa. äidin saattohoidon aikana jota kesti pari viikkoa me käytiin siskon ja veljen kanssa katsomassa äitiä melkeen joka ilta.
Mä ihmettelin jotenki omaa "vahvuuttani". Olin meistä kolmesta lapsesta läheisin äidin kanssa. Mä oli aina ollu meistä lapsista se herkkä, joka itkee helposti. Kyllä mä itkin välillä, mutta mun sisko ja veli oli töistä poissa yli kuukauden surun takia. Nukuin huonosti, mut silti jaksoin jotenki töissä ja sit oli kaikkii hoidettavia asioita äidin kuolemaan ja hautajaisiin liittyen.
Sairastelin jo loppusyksystä jonkin verran, mutta nyt keväällä alko tuntua, että mä oon koko ajan kipeenä ja on sillain heikottava olo. Viime sunnuntaina ku mul taas nous lämpöä vaikka olin just tuskin ehtiny parantua edellisestä flunssasta ni mun oli pakko myöntää itselleni, että mun jatkuville flunssille ja väsyneelle ololle oli sama psyykkinen syy. Mun keho ei enää kestäny sitä jatkuvaa stressiä. Mä oon sellanen ylitunnollinen ja pakkopärjääjä, hoidin kyllä työni hyvin, mutta unohdin itseni ja tarpeeni ja väsyin
- On aika kohdata rajansa pinjaenkeli
- Re: On aika kohdata rajansa muistot
- Re: On aika kohdata rajansa surusyksy
- Re: On aika kohdata rajansa kamari
- Re: On aika kohdata rajansa Tiltu_R
- Re: On aika kohdata rajansa pinjaenkeli
- Re: On aika kohdata rajansa leijonalintu
- Re: On aika kohdata rajansa pinjaenkeli