Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: On aika kohdata rajansa

Voi rakkaat ihmiset <3

En oo aikoihin kurkannu tänne ja löysin postia mulle!
Oli ilo lukea ja kiitos voimahaleista teille kaikille <3

Voin jo paremmin,nukun jo 8 h unia!Ilman lääkkeitä... =)
Se on mulle iso juttu.Ensin unilääkkein univajetta korjattiin,sitten siirryin melatoniiniin ja nyt 3 yötä peräkkäin 7-8h...ah ihanuus...Psyykelääkitys on nyt poissa elimistöstäni ja koko ajan tuntuu paremmalta.Mulle ei se serotoniini nyt ainakkaan istunut.Hyvä että olette kokeneet muut siitä apua.Tavallaan koin miekin,mutta mulla se veti vauhdin kyllä liian kovaksi.Tai sitten mie oon ain tuommonen höyryjuna ollu =)
Kuiteskin,nyt opettelen elämään ilman lääkkeitä taas.Ja ainakin nyt on hyvä.Täytyy nauttia sillon kun siltä tuntuu.

Olen kuin vedenjakajalla.Katson taakseni.Haikeana ja samalla kiitollisena.Pinjasta,kaipuuni tiestä,surusta ja kaikesta oppimastani kiitollisena...Rakkaistani kaikista kiittäen.Kurkottaen tulevaan,tässä hetkessä onnellisena.Hengitän.Elän!Olen <3
Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Olen luopumassa tuskastani.Tiedän,että se on aina osa minua.Mutta olen antamassa sen Luojalleni.Hän kantaa minua,Pinjaani ja kaikkia meitä.

Jotenkin tänään on ja on ollut jo pitkään...
helppo hengittää =)

Sinulle toivon ja pyydän...
että sinäkin saisit kokea näin,omalla tavallasi!
Rakkain halein <3 Marju
pinjaenkeli | 17.3.2007 klo 20:31:09