Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Haudalle....

todella nuorena sun äiti kuoli. otan osaa. ja myös kaikille muille.

täällä kun ihmiset kirjottaa että lapsille on ikävä mummiinsa jne. tulee jotenki vielä surullisempi olo. mun äiti ei ikinä saannu tavata lapsenlapsiaan, niillä ei tuu ikinä olee edes mummia. mun äiti sai nähä hädintuskin kun pikkusisko muutti kotoa pois puol vuotta ennen hänen kuolemaa (siis äidin ei siskon kuolema). eikä hän saannu nähä mun valmistuvan opinnoistani. mut joo jos tälle linjalle lähtee nii aina löytyy joku joka on saannu pitää äitinsä lyhyeemmän ajan tai joka ei ole ees vielä äiti vaan nuori ihminen. musta vaan tuntuu et on luonnollista kuolla ku on isoäiti. sillon on nähnyt omien lapsien kasvavan ja niitten lapsien myös. sen ei ehkä pitäisi olla nii surullista kun on jo oma perhe ympärillä menettää äiti kun että äiti vielä on sitä perhettä missä elää, ei oo miestä eikä lapsia jotka tukee eteenpäin elämässä.
mutta kaikki kokee surun nii erilailla ja monet ihmiset voi ottaa vanhempansa kuoleman hyvinki raskaasti vaikka kuoleva ihminen oisikin jotain lähelle 80vee. että kuka mä oon tuomitsemaan kenen suru on suurin ja onko se oikeutettu vai ei. ehkä mä oon vaan kateellinen niille jotka todellakin sai perustaa oman perheen, saada omia lapsia ja että niitten äiti sai nähä ne. sitä mä en ikinä saa kokea ja se tuntuu todella pahalta :(
milka | 29.12.2009 klo 15:32:39