Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: yksin...
Voimia Sinulle :)Ensinnäkin Sinulla on kaikki oikeus niihin tunteisiin joita sisälläsi jyllää. Se tarkoittaa vain että käsittelet asiaa paraikaa. Anna itsellesi mahdollisuus ajatella niitä hyviä aikoja joita äitisi kanssa sinulla oli. Hän ei ole pois elämästäsi vaan on mukanasi olomuotoa muuttaneena; on ajatuksissasi ja muistoissasi. Sinulla on täysi oikeus surra!
Menetin kahdeksantoista vuotiaan tyttäreni keväällä joten tiedän miltä menettäminen tuntuu. Rakastan häntä yhä ja hän on mukana mielessäni niillä luontolenkeillä joita käyn koiriemme kanssa. Haen lohtua luonnosta. Pienistä asioista. Lintujen pyrähdyksistä ja tuulen vireestä.
Olet joutunut kokemaan kovia; enemmän kuin monet kokevat elämänsä aikana; mutta ne arvet tulevat Sinulle vielä voimavaraksi kun jaksat jatkaa ja antaa itkun tulla peittelemättä. Sitä seuraa vielä naurukin vaikka se ei siltä ehkä aina tunnu. Älä sure sitä millainen äiti olisit; Sinulla on sydän täynnä kultaa ja rakkautta. Rakasta myös itseäsi sillä olet todellakin sen arvoinen :)
Itse olen toipumassa kolmannesta syöpäleikkaiksesta ja tulen arkeen täysillä mukaan vaikka junaan en juoksekkaan. Minulla on onni mukanani; myös toinen tyttäreni joka läpikäy näitä myllerryksiä mitä elämässämme on ollut.
Toivon Sinulle kaikkea hyvää. Jokainen aamu ajattele että tästä päivästä tulee hyvä päivä ja mitähköhän mukavaa tulee tapahtumaan; ja jos tulee kyyneleitä, anna niiden tulla. Jossain vaiheessa helpottaa kun antaa itselleen anteeksi ja kunnioittaa itseään kuten muita.
Ystävällisesti
Kahden lapsen äiti; toinen joka muutti olomuotoaan ja toinen joka on arjessani läsnä. Lapset ovat vain lainassa ja kasvavat ja jossain vaiheessa lentävät pesästä maailmalle. Silti Rakkaus heihin säilyy syvällä sydämessä. Vaikeinta surussakin on päästää irti.
- yksin...kaipaava
- Re: yksin...midnightexpress
- Re: yksin...Sininen8
- Re: yksin...marathon
- Re: yksin...yksilö
- Re: yksin...Tulenliekki
- Re: yksin...violet
- Re: yksin...kaipaava