Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Nyt se on totta
En toki loukkaannu sanoistasi, olen itsekin ajatellut että suurin suru olisi hyvä surra nyt pois, jotta se ei kasaantuisi sisälleni ja pulpahtaisi pinnalle joskus myöhemmin. Mutta kun se ei vaan tule. Toki se hetkittäin pulpahtaa pintaan, esim. tyttären raastavaitku saa aikaan sen, että itkemme yhdessä ja varmasti lapset ovat nähneet suruani ja itkuani ja siitä on puhuttu. Mutta kun sisälläni on niin tyhjä olo, en saa kiinni ajatuksista tai muistoista, ne vain välähtelevät päässäni vailla mitään järkeä tai järjestystä. Ja olen aina ollut herkkä liikuttumaan, takuuvarmasti kyyneleet silmissä jokaisessa nyyhky leffassa, muuta nyt olen aivan kuin jäässä, ihan kuin katselisin tätä kaikkea jotenkin ulkopuolelta ja se ei oikeasti koskettaisi minua.Enkö vain uskalla antaa sen tulla vai mikä lie...
- Nyt se on tottaheleena
- Re: Nyt se on tottavptoss-60
- Re: Nyt se on tottaeevamaarit
- Re: Nyt se on tottasalla10
- Re: Nyt se on tottaninnu72
- Re: Nyt se on tottaheleena
- Re: Nyt se on tottafallingteardrops
- Re: Nyt se on tottaeevamaarit
- Re: Nyt se on tottaSurutar