Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Nyt se on totta
Hei,otan osaa sinun ja lastesi suureen suruun.
Olen menettänyt mieheni toukokuussa 2006, eli nyt lähtee viimeinen kuukausi siihen, että tulee vuosi täyteen.
Tämä vuosi on ollut raastava vuosi. En tiedä miten olen päässyt päivästä toiseen, mutta niin olen vain mennyt eteenpäin lasteni kanssa. Kaikista päivistä ei ole minkäänlaista muistikuvaa...
Olen ollut nyt töissä pari kuukautta ja lapset ovat olleet päivähoidossa. Se on tuonut turvallisuutta arjen merkeissä. Mutta vieläkin mietityttää, että lähdinkö hieman liian pian töihin, oma kunto on kuitenkin heikko.
Tällä tahdon sanoa, että olet kokenut ja kokemassa sellaista elämäsi käännekohtaa, että anna itsellesi ja lapsillesi aikaa, sinulla ei ole kiirettä, anna kaikkien tunteiden tulla, suru, ikävä, rakkaus, viha - niitä tunteita tulee myllerrykseen asti, anna niiden "riepotella" sinua ja lapsia, ole lastesi tukena, mutta yritä saada myös itsellesi aikaa, joten voit rauhassa yrittää eheytyä.
Minun ikäväni miestäni kohtaan on taas todella pinnassa. Se vain voimistuu kun hänen poismenostaan tulee vuosi täyteen. Näin se tulee menemään vielä kauan, välillä helpompaa, mutta sitten tuntuu ettei kestä enää hetkeäkään kun on niin kova ikävä.
Voimia ja lämmin halaus sinulle ja lapsillesi,
Päivi ja pojat
- Nyt se on tottaheleena
- Re: Nyt se on tottavptoss-60
- Re: Nyt se on tottaeevamaarit
- Re: Nyt se on tottasalla10
- Re: Nyt se on tottaninnu72
- Re: Nyt se on tottaheleena
- Re: Nyt se on tottafallingteardrops
- Re: Nyt se on tottaeevamaarit
- Re: Nyt se on tottaheleena
- Re: Nyt se on tottaSurutar