Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: isänpäivä pelottaa
Hei! Voimia sinulle surussasi.Minusta kuulostaa, että yrität tukahduttaa tunteitasi ja olla urhea. Sinä saat olla myös heikko! Hyvä, että olet löytänyt tämän palstan. Täällä on saman kokeneita ja tulee olo ettei ole yksin.
Itse en kovinkaan usein tänne edes kirjoita, vaan olen lueskellut muiden kokemuksia.
Olisiko se niin paha asia, että isänpäivänä itketään? Teitä on kaikkia kohdannut suuri suru.. Itkeminen helpottaa! Omalla kohdallani aikanaan kävi juurikin niin, että koko perhe yritti olla urheaa ja emme oikein saaneet tukea toisiltamme tai kerrotuksi asioita tämän takia. Se aiheutti vain lisää tuskaa itse kullekin..
Jaksamisesta vielä. Äitini kuolemasta on siis jo useampi vuosi, mutta muistan kyllä edelleen noita alkuaikoja. Kamalaa, kun mieleen tulevat muistot liittyvät vain noihin kamaliin viimeisiin hetkiin. Ajan myötä alkaa tulla myös muita muistoja. Alukis mieli on tietysti jrkyttynyt rakkaan ihmisen kitumisen näkemisestä. Sitä täytyy käsitellä. Mutta ajan kanssa se helpottaa.
Olisiko sinun mahdollista jutella jollekin asiasta? Se helpottaa todella. Ja anna itsellesi lupa olla heikko välillä. Toki tärkeää on myös yrittää jatkaa elämää tavalliseen tapaan, mutta kyllä tällainen asia pysäyttää, tiedän.
Toivottavasti sekavassa sepustuksessa oli edes jotain järkeä.
Aurinkoa päivääsi!
Toivottaa Mynthon suruinen
- isänpäivä pelottaaitkevä.miniä
- Re: isänpäivä pelottaaMynthon1
- Re: isänpäivä pelottaaitkevä.miniä
- Re: isänpäivä pelottaakaamos
- Re: isänpäivä pelottaakaipaava
- Re: isänpäivä pelottaamarathon
- Re: isänpäivä pelottaatellus