Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Miksi sinä olet katkera?
Olen katkera, koska äitini oli niin ihana ja hyvä ihminen kaikille ja hän kuoli munasarjasyöpään. Ei niin kiltti ihminen olisi ansainnut kuolla. Olen katkera, koska myös isäni on kuollut syöpään vain viisi vuotta ennen kuin äitini kuoli. Olen katkera, koska kukaan ystäväni ei voi ymmärtää miltä tuntuu menettää läheinen ja he eivät voi olla tukenani. Olen katkera, koska kukaan ei pidä minusta huolta samalla tavalla kuin äitini piti. Olen katkera, koska minulla on niin ikävä äitiäni ja haluaisin hänet takaisin. Olen katkera, koska minusta tuntuu ettei kukaan voi auttaa minua. Olen katkera, koska olen menettänyt molemmat vanhempani ja olen vasta 24-vuotias. Olen katkera, koska joudun nyt täysin itse huolehtimaan itsestäni. Äitini ei enää koskaan lähetä minulle viestiä, että "Nyt olisi rakas lapseni tarjolla lihapullia ja perunoita, tuletko syömään?".- Re: Miksi sinä olet katkera?toukotyttö
- Re: Miksi sinä olet katkera?ninnu72
- Re: Miksi sinä olet katkera?sutinah
- Re: Miksi sinä olet katkera?kevät 2010
- Re: Miksi sinä olet katkera?Siipi maassa
- Re: Miksi sinä olet katkera?mirkkuz