Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äiti on poissa
Syvà osanottoni.Tiedàn, miltà sinusta tuntuu. Oma Rakas àitini otettiin meiltà pois 3kk sitten. Vihaan tàtà kamalaa sairautta, joka musertaa itse potilaan ja kaikki làhimmàiset, tunnen suurta katkeruutta koko elàmàlle, miksi juuri meille piti kàydà nàin? Kaikki olisi vihdoin ollut kohdallaan ja olisimme voineet olla làhekkàin, Mummi olisi ollut meille vielà niin tàrkeà.
Miksi tàmà kamala sairaus pitàà olla olemassa... mikseivàt lààkàrit osaa sità poistaa ja parantaa, miksi ihmisen, joka on aina ollut kaikille hyvà, pitàà kàrsià niin suunnattomasti ja làheiset vierellà, edelleenkin.
Vàlillà kaikki tuntuu kuin painajaisunelta, mutta, valitettavasti aamulla tajua, ettà unta se ei ollutkaan.
Rakkaan àitini mukana poistui myòs osa minusta. Ei sille voi mitààn. Jatkan matkaani eteenpàin, lasteni tàhden, tiedàn, ettà he tarvitsevat minua, mutta pienet lapsetkin, hekin kàrsivàt ja ikàvòivàt, olen katkera, ikuisesti.
- Äiti on poissaElina
- Re: Äiti on poissanuppu1
- Re: Äiti on poissamerituulia
- Re: Äiti on poissaninnu72
- Re: Äiti on poissapohjaton suru
- Re: Äiti on poissaMaama
- Re: Äiti on poissaEnkelintytär
- Re: Äiti on poissakaamos
- Re: Äiti on poissaElina
- Re: Äiti on poissapinjaenkeli
- Re: Äiti on poissaElina