Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Äiti on poissa

Osanottoni rakkaan äitisi kuoleman vuoksi...
Voimia ensimmäiseen jouluusi!
Minun äitini menetyksestä on jo 8 vuotta.Hän kuoli yllättäen 10.12.99 ja hautajaiset olivat juuri joulun alla...

Kaipaus ja rakkaus on jäljellä. Voimana nyt jo kun saimme, jouduimme kestämään vieläkin suuremman surun menettäessämme kuopuksemme, pienen 2v 7 kk ikäisen Pinjatyttösemme leukemialle elokuussa 2005.

Ensimmäinen joulu oli raskas...hengissä selvittiin. Kuitenkin meillä on 3 muuta lasta, joille piti joulu tehdä vaikka kuinka halusi lapsensa luo Taivaaseen...Elämä on elettävä.Muuten huomaa sen lipuneen vaan ohitse.Ja kaikki rakkaamme ovat kuitenkin tässä lähellämme yhä.On tartuttava siihen sekuntiin,juuri nyt-hetkeen polttavaan ja vain hengitettävä.Niin pikkuhiljalleen se elämä jatkuu...

Nyt on tulossa kolmas joulu ilman juuri tätä pikkuistamme, joka pian joulun jälkeen täyttäisi 5 vuotta, 30.12.
Ehkä jälleen selviämme. Nyt juuri vaan olen itkenyt taas joka päivä...ei tunnut olevan voimaa ja jouluiloa...

Sinulle toivon jouluusi ihania muistoja hetkistä äitisi kera...Hän sieltä katselee rakasta tyttöstään, kuten tiedän äitini ja tyttöni minuakin katselevan...Siellä he meitä odottavat.

Luotetaan siihen, että on Taivas. Että on elämää tämänkin elomme jälkeen. Minua se ainakin lohduttaa.. ja antaa voimaa kestää tätä sydänsärkyneenä elettävää elämää...Olen tässä maailmassa, jalat tiukasti maassa ja silti kurkotan Taivaan valoon, sydämeni siellä aina välillä myös Pinjamme luona <3

Lämmöllä <3 Pinjaenkelin äiti
pinjaenkeli | 20.12.2007 klo 23:02:32