Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: miten kestää äitini viimeiset ajat?
Kiitos molemmille vastauksista, ne antoivat hiukan lisää toivoa, että jos muutkin ovat selvinneet tärkeimmän ihmisen menetyksestä niin miksi minä en selviäisi. Puhuin eilen vähän äitini kanssa ja sen jälkeen tuntui helpommalta olla hänen lähellään. Ikäänkuin taakka olisi hetkeksi keventynyt. Mutta huomasin ettei äitini halua puhua syövästä, joten minun on tehtävä tämä hänen ehdoillaan. Minusta on vain niin vaikeaa elää hetkessä. Tuntuu että minun pitäisi nyt "varastoida" niin paljon äitiäni että jaksan sitten elää ilman häntä loppuelämäni, esim. luoda paljon muistoja, ottaa kuvia, puhua kaikesta jne. Ja tämä ahdistaa niin paljon että en pysykään tekemään mitään ja huomaan tuhlaavani aikaa vain murehtimiseen ja suremiseen.Mutta yritän päästä jotenkin tämän kanssa sovintoon niin että voin tehdä tästä ajasta mahdollisimman hyvän.
Voimia kaikille.
- Re: miten kestää äitini viimeiset ajat?marjanne