Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mietteitä...

Hei,

Jatkan vielä näitä mietteitä kun ne kovasti päässä pyörivät...

En oikein tiedä miten olen nyt jumittunut pohtimaan näitä juttuja niin kovasti.
Vai onko se vain sitä pakollista asioiden läpikäyntiä mitä en jaksanut/pystynyt tehdä talvella? Ei kai tästä yli pääse ellei käsittele asioita.

Olen ajatellut äidin sairautta, joka kokonaisuudessaan kesti muutaman vuoden paheten äkkiä viimeisenä vuotena.
Miten erilainen ihminen olisin jos sitä ei olisi koskaan ollut?
Tuntuu jotenkin että mun perusturvallisuus on ihan järkkynyt, kun jouduin niin pitkään elämään sen pelossa. Ja nyt olen jotenkin hukassa ilman äitiä.

En oikein ymmärrä kun en saa tartuttua asioihin, jotenkin vain pyörittelen ja vatvon niitä. Mietin että miksi kävi niinkuin kävi. Miltähän ensi kesä tuntuu? Onko silloin jo parempi olo ja helpompaa. Pystyykö ajattelemaan tulevaisuuttakin ja tekemään suunnitelmia.

Sitten on vielä perinnöllisyys-kysymyskin. Koskahan on niin paljon voimia että jaksaisin sitä lähteä selvittelemään ja huolehtia omastakin terveydestään. Koko asiaa ei halua edes ajatella.

Oonkohan mä tehnyt jotain väärin kun siirsin näitä tunteita syrjään koko pitkän talven.

Isla | 10.7.2007 klo 12:34:28