Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: pelottaa
Hei,Kuinka voisin sinua lohduttaa, voin kuvitella tunteesi. Olen samoja tunteita läpikäynyt isäni kohdalla joka sairasti parantumatonta syöpää 1,5 vuotta.
Muuta en voi sanoa kuin tulevaisuudesta ei tiedä, voi vain aavistaa...
Kestämistä ja jaksamista et tiedä.. voit vain kuvitella
Ehkä parasta mitä voit itsesi ja läheistesi vuoksi tehdä on tämä kulunut fraasi, elä tässä ja nyt, sen voin allekirjoittaa ja kaduttaa etten siihen itse aina silloin pystynyt kun pelot olivat suurimmat... mutta niinhän se on kun meidän rakkaista on kyse.
Itselläni on isän kuolemasta kulunut nyt viisi kuukautta, ja voin sanoa että kaikesta selviää. Isäni oli minulle hyvin rakas ja otin todella raskaasti hänen sairastumisen, pahin asia elämässäni minkä jouduin kohtaamaan. Suru yllättää edelleen yhtä-äkkiä esim. kun kuulen jonkun laulun tai luen jotain, mikä tahansa voimakas elämys jonka yhdistän jotenkin isään. Ja joulu oli kauhea, pelkäsin sitä etukäteen,... mutta siitäkin selvisin hengissä.
Uskon että poismenneet rakkaammme toivovat meidän jäljelle jäävien nauttivan elämästä ja jatkavan elämää eteenpäin surusta huolimatta. Isäni seuraa minua muistoissani, ja välillä oikein tunnen hänen läsnäolon henkisenä. Kukaan meistä ei elä ikuisesti maan päällä.
Nauti ajastasi nyt äitisi kanssa, keskustele hänen kanssaan, anna hänelle aikaasi ja kerro hänelle miltä sinusta tuntuu.
Jaksamista sinulle ja perheellesi. Iso ja lämmin halaus.
- pelottaaminea_
- Re: pelottaasaga
- Re: pelottaasara33
- Re: pelottaaminea_
- Re: pelottaaviolet
- Re: pelottaa-maikki1-
- Re: pelottaaminea_
- Re: pelottaaTulenliekki
- Re: pelottaakevätuni
- Re: pelottaasutinah