Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: pelottaa

Minea ! Kuolemaan ei koskaan pysty valmistautumaan,vaikka se olisi kuinka tiedossa ja odotettavissa niin se tulee kuitenkin niin äkkiä,yllättäen.En haluaisi olla kovasti pessimisti sinua enkä muita kohtaan mutta koska olen itse kokenut minulle hyvin rakkaan ja läheisen kuoleman niin voin sanoa että se on aivan kauheaa.Se pelottaa ja osaa viedä ihmisen huonoon kuntoon, aivan kuin sinä Minea kirjoitit.Minä olin todella huonossa kunnossa ja en voi kehua olevani hyvässä kunnossa vieläkään vaikka minulle rakkaan ihmisen kuolemasta on pian 2 vuotta.Olen masentunut ja kovasti ikävöivä.Kapinoin edelleen että miksi juuri hänen piti kuolla,olishan ollut semmosiakin jotka vuosi kaupalla makaavat sängyn pohjalla toisten autettavana,syötettävänä,juotettavana,vaipoissa,suu auki olla tohottavat eivätkä tajua tästä maailmasta enää mitään.Miksi sitten elämälle vielä paljon antavan,saavan piti nukkua pois.MIKSI ?? Sitä en lakkaa kysymästä.Minä olen menettänyt paljon läheisiä ympäriltä koska itse väsyin eikä kukaan ollut rinnalla kulkemassa ja tukemassa minua.Minun suruni on kestänyt 2 vuotta.Sairauden toteamisen ensimmäisestä päivästä lähtien olen surrut ja itkenyt.Se on aivan totta Minea, että joille sairas ja/tai poisnukkunut on ollut hyvin rakas ja äärettömän läheinen sen vaikeampaa on päästä surun yli.Mutta MUISTA Niin paljon kuin on ollut rakkautta niin paljon on myös kyyneleitä.Minulla olis sinulle muutama runo jonka haluaisin lähettää..voisinko saada s-postiosoitteesi? Muista että sinä et ole aivan yksin,ainakin täällä kovasti sureva ja itkevä, tälläkin hetkellä, ajattelee sinua ja haluaisi tulla ja kuivata kyyneleesi,lohduttaa sinua.Koska minä osaan aavistaa tunteesi ja ajatuksesi,olen käynyt paljon samaa läpi.Haluan sanoa sinulle että suukko otsallesi,minä ajattelen sinua ja toivon sinulle parempaa huomista kuin on ollut tämä päivä.
Tulenliekki | 8.4.2009 klo 18:56:42