Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: nyt se sitten tapahtui

Kiitos vastauksistanne. Ei tässä tosiaan muu auta kuin pinnistellä eteenpäin. Tunteet heittelevät laidasta toiseen. Eilen kuvittelin tilanteen olevan täysin hallussa ja sitten kun lähdin hoitelemaan äitini asioita (pankkiin ja asunnon isännöitsijäkonttoriin yms.), niin itkuhan siellä tuli kun piti alkaa puhumaan ja esittämään asiaani. Tavallaan huvittavaa lähteä pillittämään jonnekin isännöitsijäkonttoriin ;). Kai tämä tästä vähitellen. Elämän on pakko voittaa, ja pakkohan tässä on ajatella että meidänkin aika joskus koittaa ja siihen saakka pitää yrittää keskittyä elämiseen.

Onneksi sentään on kevät ja aurinko on alkanut paistamaan. Kulunut talvi oli niin helvetillisen pitkä ja pimeä. Minä olen yleensä aina ollut talvella pitemmällä lomalla jossain auringossa, mutta tänätalvena (ja itse asiassa viime talvenakaan) en uskaltanut lähteä mihinkään kun äidin tila oli niin huono (ja reilu vuosi takaperin äidin terveydentila ja ennuste oli kysymysmerkki vain, nyt tajuan että äitihän oli silloin vielä "hyvässä" kunnossa).

Tsemppiä teille kaikille ja kiitos vastauksistanne!
höyhen | 18.3.2008 klo 13:29:35