Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kriisiaikaa...
Hei vielä, Voi kun tulee hyvä mieli, jos vaan edes jotenkin pystyy "helpottamaan" sinun oloa. Mulla on ihan samoja tuntemuksia tuota syöpä-sanaa kohtaan. Vihaan sitä!! Mieheni poistui mun luota viime elokuussa ja voi kuinka paljon hän joutui kärsimään tuon sairauden takia. Ihan sydän puristui kokoon huolesta ja siitä avuttomuuden ja riittämättömyyden tunteesta. Mutta vierellä olin, koko matkan. Meillä oli niin pitkä taival yhdessä, 20 vuotta ja olinhan luvannut jo vihkikaavassa rakastaa ihan kaikissa tilanteissa.Käsi kädessä me mentiin loppuun saakka. Pahinta tämä kaikki on ollut tyttärelleni, joka on nyt 14-vuotias teini. Kun ensin meni mummi, joka hänkin oli vasta 62-vuotias kuollessaan, ja nyt iskä. Onneksi meillä on kuitenkin pystytty jakamaan ja puhumaan näistä vaikeista ja kipeistä asioista. Välillä itkemme yhdessä ikävää ja taas puhumme. Toivon teille molemmille oikein paljon voimia ja jaksamista.Yhdessä ja erikseen. Teillä on molemmilla tärkeä rooli toistenne tukena ja turvana.- Kriisiaikaa...ariesgirl
- Re: Kriisiaikaa...ariesgirl
- Re: Kriisiaikaa...Tara
- Re: Kriisiaikaa...erika62
- Kriisiaikaa...ariesgirl
- Lisäksi vielä kuolemanpelkoa...ariesgirl
- Re: Kriisiaikaa...tuulapirkko