Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Kriisiaikaa...

Kiitokset taas viesteistänne... ehkä nyt muutama päivä on ollut helpompaa. tiedostan itsessäni heti, että mitä useampi päivä on välissä etten käy kattomassa läheistäni sairaalassa/kotona niin sitä vaikeampaa on sitten mennä ja nähdä se kuihtuminen.

viime yönä heräsin kolmen aikaan ja jostain kumman syystä minulle tuli mieleen läheiseni sanoma asia " viime kesänä poika näki viikatemiehen pellon reunassa useaan otteeseen (täysin hereillä ollessa) , nyt se mies on tullut tekemään tehtävänsä, hakemaan minut pojan jälkeen" . minä olin yöllä peloissaan että mitähän sairaalassa tapahtuu ja mietin miksiköhän lause (jota en nyt kyllä kunnolla muista) tuli mieleen keskellä yötä... yritin ajatella muita juttuja, että uskaltaisin nukahtaa. heräsin aamulla virkeänä enkä ollut nähnyt kamalia painajaisia niinkuin luulin.

olen nyt aloittanut kirjan `sielun matka`, en ole lukenut kuin pari lukua mutta nyt jo tuntuu että haluan lukea kirjan kokonaan loppuun... siinä on sellaisia asioita joita ei ole ennen osannut ajatellakkaan... suosittelen lämpimästi sitä kaikille.
ariesgirl | 9.3.2007 klo 10:16:21