Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kriisiaikaa...
kiitos erittäin viisaista sanoistasi! itku tuli silmään mutta samalla joku lohdutuksen tunne, että ehkäpä tästä selvitään joskus. itse osaan käsitellä asiat ehkä nopeammin kuin mieheni koska pystyn ja haluan puhua niistä mahdollisimman paljon, esim. täällä palstalla ja ystävieni kanssa.Olet sinäkin joutunut kokemaan kamalia asioita. Minulla tulee jotenkin viha syöpää kohtaan, miksi siihen ei löydetä lääkettä? Miksi aina kuolemaan johtavat taudit ovat edellä lääketiedettä? sitä olen miettinyt niin paljon...
ammattiauttajalle miestäni en saa. yhdessä kriisiryhmässä hän on käynyt velipuolensa itsemurhan jälkeen... hän sanoi kerran minulle että toisia hautajaisia ei enää jaksa. hänellä on jatkuva huoli isästään ja veljistään...
Me olemme reilu parikymppisiä molemmat mutta onneksi on yli 5,5v suhde takana joten toivoa pitää että tämä kestää ohi vaikeuksien... elämänarvot menevät ainakin uusiksi kokonaan.
välillä tuntuu ettei kehtaa miehelleni edes mainita parisuhteestamme kun 1 rakas ihminen on poissa ja toinen tosi huonossa kunnossa. tuntuu että meidän suhde on niin pieni murhe tässä maailmassa.
pakko jatkaa vain eteenpän, ENKELEITÄ
- Kriisiaikaa...ariesgirl
- Re: Kriisiaikaa...ariesgirl
- Re: Kriisiaikaa...erika62
- Kriisiaikaa...ariesgirl
- Lisäksi vielä kuolemanpelkoa...ariesgirl
- Re: Kriisiaikaa...tuulapirkko